2014/12/29

Trochę info o mnie, czyli witajcie na nowym blogu!

Witajcie!
Mój nick na moviestarplanet to kittycupcake (zapraszajcie do znajomych i w ogóle). ^^"
Ogółem na MSP pierwsze konto założyłam 3 lata i 10 miesięcy temu. Konto na którym gram obecnie ma dopiero 4 dni, ale niesamowicie się wciągnęłam i mam już prawie (!) 13 poziom.
Wczoraj na koncie wykupiłam VIP'a na miesiąc, dużo łatwiej się gra i jest odblokowane wiele opcji.
Dajcie znać miśki o czym chcecie pierwszego, prawdziwego posta. Macie jakieś pytania na mój temat? Piszcie w komentarzach. Może jakiś poradnik, przegląd topki looków/filmów/designów/czegokolwiek? Dajcie znać!
~ kittycupcake.

9 komentarzy:

  1. To ja,Amystar202.Fajna grafika. Jak na początek, to nieźle sobie radzisz. Jeśli będziesz potrzebowała pomocy, napisz. Zamawiam pomysły na looki fajne triki na msp. Ja znam ich wiele, ale może cos wiesz innego. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz. ^^" Jak będę potrzebować pomocy to na 100% się do Ciebie zgłoszę, Amy. ^^"

      Usuń
    2. AMy, to ja starek131 mam do ciebie sprawę.. Jeśli będziesz to napisz do mnie.

      Usuń
  2. Śliczny blog, oby tak dalej❤ Będę go czytała
    lala NR1 0^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog. Na pewno będę często go odwiedzać ^^
    Może zrobisz posta o konkursie sylwestrowym? Jestem bardzo ciekawa co o nim myślisz. :D
    Oby tak dalej i zapraszam do mnie! -> mspodserca.blogspot.com
    ~kochana 1020
    ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jest niezły pomysł, zrobię posta o tym konkursie. Dziękuję bardzo za opinię jak i pomysł! ♥

      Usuń
  4. Jakby coś to ja starek131 :)

    OdpowiedzUsuń